Par izmaiņām Swedbank klientu tikšanās vietas darbībā

Kategorija: Aktualitātes
Piektdiena, 04 Janvāris 2019
Pēdējās izmaiņas: Piektdiena, 04 Janvāris 2019 10:02

Gluži tāpat kā citviet Latvijā, arī Balvu un pilsētas apkaimes iedzīvotāji arvien biežāk izmanto iespēju naudas lietas kārtot attālināti – internetbankā, mobilajā lietotnē vai sazinoties ar banku telefoniski. Līdz ar to arvien retāk pie bankas speciālistiem ierodas kāds, kuram nepieciešama klātienes konsultācija. Tādejādi no 2019. gada februāra Swedbank klientu konsultācijas Balvu iedzīvotājiem būs pieejamas, zvanot uz bankas Konsultāciju centru pa tālruni 67444444 vai nepieciešamības gadījumā klātienē Gulbenes filiālē (Rīgas ielā 47). Aicinām ņemt vērā, ka pēdējā diena, kad Balvos varēs satikt klientu konsultantu, ir 25. janvāris.
Pilsētas iedzīvotājiem Brīvības ielā 57 joprojām būs pieejams naudas izmaksas bankomāts.

Tāpat vēlamies atgādināt, ka šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumus, konta atlikuma pārskatīšanu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes. Savukārt, ja nepieciešama jauna bankas karte, bankai var pieteikt, lai to atsūta pa pastu. Šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks. Lai nepieciešamības gadījumā palīdzētu labāk apgūt internetbankas lietošanu, Swedbank pēc pašvaldības pieprasījuma iedzīvotājiem nodrošinās digitālo prasmju apmācības.

Ja nepieciešama atbilde uz kādu ar bankas pakalpojumiem saistītu jautājumu vai vajadzīgs bankas speciālista padoms, aicinām droši zvanīt uz Swedbank konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī, tā sniedzot iespēju ērti sasniegt banku, netērējot daudz laika un iztiekot bez papildu izdevumiem transportam un citām izmaksām.

Aivis Mitenieks
Filiāļu tīkla vadītāja vietnieks

Pasākumu kalendārs

Balvu Novada Ziņu jaunākais numurs

Jaunākais video

Pasākumu afišas

Jautājums Domei