Izskatot Balvu Valsts ģimnāzijas 2018.gada 15.oktobra iesniegumu Nr.1.12.2/90 un Balvu Kultūras un sporta centra 2018.gada 5.oktobra iesniegumu Nr.1.14/37 un pamatojoties uz LR likuma „Par pašvaldībām” 21.panta pirmās daļas 2.punktu, kas nosaka, ka tikai dome var apstiprināt budžeta grozījumus, likuma „Par pašvaldību budžetiem” 30.panta, kas nosaka, ka dome ir tiesīga grozīt pašvaldības budžetu, arī apturēt asignējumus, samazināt vai palielināt uzdevumu finansējuma apjomus, paredzēt jaunu uzdevumu finansēšanu, Balvu novada Domes 2014.gada 9.oktobra noteikumiem Nr.5/2014 „Noteikumi par Balvu novada pašvaldības budžeta izstrādāšanas, apstiprināšanas un izpildes kontroles kārtību”, Balvu novada Domes 2014.gada 9.oktobra noteikumiem Nr.7/2014 „Kārtība, kādā pieprasa un izlieto Balvu novada pašvaldības budžeta programmas „Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” līdzekļus”, 2018.gada 18.oktobra Finanšu komitejas atzinumu, ATKLĀTI BALSOJOT: PAR – 9 (Anita Petrova, Aivars Kindzuls, Egons Salmanis, Andris Kazinovskis, Inta Kaļva, Ivans Baranovs, Tālis Korlašs, Aija Mežale, Jānis Zakarīts), PRET – 1 (Sandra Kindzule), ATTURAS – 3 (Pēteris Kalniņš, Sandis Puks, Eva Smirnova), Balvu novada Dome NOLEMJ:
1. Piešķirt no Balvu novada pašvaldības 2018.gada apstiprinātajiem līdzekļiem neparedzētajiem gadījumiem EUR 6478,00 (seši tūkstoši četri simti septiņdesmit astoņi euro un 0 centi):
1.1. Balvu novada pašvaldības aģentūrai „SAN – TEX” EUR 3000,00 (trīs tūkstoši euro un 0 centi) Latvijas simtgades jubilejas pilsētas noformējumam;
1.2. Balvu Valsts ģimnāzijai EUR 679,00 (seši simti septiņdesmit deviņi euro un 0 centi) siltummezgla apkures izplēšanas trauku nomaiņai skolas un internāta ēkās;
1.3. Balvu Kultūras un atpūtas centram EUR 2799,00 (divi tūkstoši septiņi simti deviņdesmit deviņi euro un 0 centi) pasākumu izdevumu finansēšanai.
2. Uzdot Finanšu un attīstības nodaļai sagatavot Balvu novada pašvaldības 2018.gada budžeta grozījumus atbilstoši šī lēmuma 1.punktam.
3. Kontroli par lēmuma izpildi uzdot Balvu novada pašvaldības izpilddirektoram.