Pamatojoties uz LR likuma „Par pašvaldībām” 21.panta pirmās daļas 2.punktu, kas nosaka, ka tikai dome var apstiprināt budžeta grozījumus, likuma “Par pašvaldību budžetiem” 30.pantu, kas nosaka, ka dome ir tiesīga grozīt pašvaldības budžetu, arī apturēt asignējumus, samazināt vai palielināt uzdevumu finansējuma apjomus, paredzēt jaunu uzdevumu finansēšanu, 2021.gada 4.marta Ministru kabineta noteikumu Nr.142 “Kārtība, kādā pašvaldībām piešķir vienreizēju dotāciju, lai līdzfinansētu administratīvi teritoriālās reformas īstenošanas rezultātā radušos administratīvos izdevumus” 5.2. punktu, kas nosaka, ka dotāciju piešķir novada pašvaldībai, kura veidojas, apvienojoties četrām administratīvajām teritorijām, kopējais dotācijas apmērs nepārsniedz 263 644 euro, 6.punktu, kas nosaka, ka novada pašvaldība var pretendēt uz dotācijas saņemšanu iesniedzot Valsts reģionālās attīstības aģentūrā pieteikumu līdz 2021.gada 15.septembrim, norādot pieprasāmās dotācijas apjomu un galvenās izdevumu pozīcijas, ATKLĀTI BALSOJOT: PAR – 10 (Imants Slišāns, Jānis Trupovnieks, Anita Kokoreviča, Sandra Kapteine, Svetlana Pavlovska, Marija Duļbinska, Egons Salmanis, Aija Mežale, Ruta Cibule, Sandra Kindzule), PRET – nav, ATTURAS – nav, Balvu novada Dome NOLEMJ:

  1. Iesniegt Valsts reģionālās attīstības aģentūrā pieteikumu līdz 2021.gada 15.septembrim par vienreizējas dotācijas saņemšanu 263 644 euro (divi simti sešdesmit trīs tūkstoši seši simti četrdesmit četri euro un 00 centu) apmērā.
  2. Apstiprināt dotācijas sadalījumu sekojošās pozīcijās:
  • Kapitālajiem izdevumiem 217 144 euro, t.sk. vienotās pašvaldību sistēmas lietojumprogrammu ieviešanas, datu apvienošanas izdevumiem, datortehniskas un biroja tehnikas iegādei;
  • Kārtējiem izdevumiem 46 500 euro, t.sk. darbinieku atlaišanas pabalstu izmaksai, autoparka pārreģistrācijas izdevumiem, jaunu novada teritorijas ceļa zīmju uzstādīšanas izdevumiem, pašvaldības policijas formas tērpu iegādei un citiem izdevumiem).

3. Kontroli par lēmuma izpildi uzdot Balvu novada pašvaldības izpilddirektoram.