Darbu uzsācis Šķilbēnu valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Kategorija: Klientu apkalpošanas centrs
Ceturtdiena, 12 Janvāris 2023
Pēdējās izmaiņas: 12 Janvāris 2023

Šķilbēnu VPVKACLai iedzīvotājiem nodrošinātu iespēju vienkopus iegūt informāciju un praktisku palīdzību valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšanā, šī gada 2.janvārī darbu uzsāka Šķilbēnu valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), kurš ir jau septītais VPVKAC Balvu novadā.

Šķilbēnu pagastā VPVKAC pakalpojumi ir pieejami Rekovas bibliotēkas telpās (Rekova, Šķilbēnu pagasts, Balvu novads, LV-4587), kur klientus apkalpos VPVKAC speciāliste un bibliotēkas vadītāja Anita Kokoreviča.

Lasīt tālāk...


Balvu novadā esošo VPVKAC kontaktinformācija

Kategorija: Klientu apkalpošanas centrs
Piektdiena, 23 Jūlijs 2021
Pēdējās izmaiņas: 13 Janvāris 2023

Balvu novada VPVKACBalvu Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs sniedz šādus pakalpojumus:

 

  • informēšana par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem (arī iesniegumu pieņemšana);
  • informēšana par pieprasītākajiem valsts pārvaldes iestāžu pakalpojumiem;
  • palīdzība valsts pārvaldes pakalpojumu portālā https://www.latvija.lv pieejamo e-pakalpojumu pieteikšanā;
  • apmācība darbā ar datoru, internetu, valsts pārvaldes pakalpojumu portālu https://www.latvija.lv;
  • atsevišķu valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšana ar VPVKAC personāla palīdzību pilnvarotā e-pakalpojuma risinājumā;
  • sadarbspējīga COVID-19 vakcinācijas, testēšanas vai pārslimošanas sertifikāta pieprasīšana klienta vārdā un izsniegšana papīra formā;
  • “klienta darba vietas” nodrošināšana - centra darba laikā iedzīvotājam brīvi un bez maksas pieejama darba vieta, kas tehniski aprīkota ar datoru, interneta pieslēgumu, ir nodrošināta iespēja kopēt, drukāt un skenēt neliela apjoma dokumentāciju, kas attiecināma uz valsts pārvaldes pakalpojumiem, ir arī brīvpieejas internets darbam ar personālo datoru.

Pakalpojums “Attālinātais ierēdnis”

Balvu novada Viļakas pilsētas VPVKAC ir pieejams pakalpojums “Attālinātais ierēdnis”, ar kura palīdzību tiek nodrošināta attālināta saziņa ar:

  • Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) speciālistu padziļinātai konsultācijai par četriem pakalpojumiem: vecuma pensiju, slimības pabalstu, invaliditātes pensiju  un vecāku pabalstu;
  • Valsts ieņēmumu dienesta (VID) speciālistu padziļinātai konsultācijai par kapitāla pieaugumu situācijās, kad tiek pārdots vai kā citādi jaunam īpašniekam nodots personīgais nekustamais īpašums;
  • Valsts zemes dienesta (VZD) speciālistu padziļinātai konsultācijai fiziskai personai par visiem dienesta pakalpojumiem.

Ierodoties VPVKAC, klientam sākotnēji jādodas pie darbinieka un jāuzrāda personu apliecinošs dokuments.

Pēc sarunas temata noskaidrošanas, centra darbinieks aizvedīs klientu uz konsultāciju vietu, veiks personas datu pārbaudi un nodrošinās attālināto pieslēgšanos attiecīgajai valsts iestādei.

Šādā veidā uzdot jautājumus pagaidām var tikai VSAA, VID un VZD darbiniekiem. Cilvēks var atnest līdzi dokumentus vai kopā ar ekspertu pārskatīt attiecīgu noteikumu prasības, jo ir nodrošināta visam šim procesam nepieciešamā tehnika.

Lasīt tālāk...


Valsts ieņēmumu dienests vairs neturpinās klātienes pakalpojumu sniegšanu Balvos

Kategorija: Klientu apkalpošanas centrs
Pirmdiena, 07 Novembris 2022
Pēdējās izmaiņas: 14 Novembris 2022

informacijai vpvkac 2b3e5

Izvērtējot klientu plūsmu un vēršot uzmanību uz veiktajiem pasākumiem, kas būtiski samazina nepieciešamību pēc VID klātienes apmeklējumiem, Valsts ieņēmumu dienests (VID) pēc  2022. gada 1. decembra neturpinās VID klātienes pakalpojumu sniegšanu novada iedzīvotājiem, kas līdz šim tika nodrošināts Balvos Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (turpmāk – VPVKAC) Partizānu ielā 14 katra mēneša pirmajā otrdienā.

Šobrīd Balvu novada iedzīvotāji VID pakalpojumus klātienē var patstāvīgi saņemt tuvākajā Balvu VPVKAC Partizānu ielā 14, Balvos, Viļakas VPVKAC Abrenes ielā 26, Viļakā, Rugāju VPVKAC Kurmenes ielā 48, Rugājos, Lazdukalna VPVKAC Bērzu ielā 8, Benislavā, Lazdukalna pagastā, Tilžas VPVKAC Brīvības ielā 3A, Tilžā, Tilžas pagastā un Baltinavas VPVKAC Kārsavas ielā 16, Baltinavā, Baltinavas pagastā,  kur patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību var pieteikt pieejamos VID e-pakalpojumus, kā arī atsevišķus pakalpojumus uz vietas VPVKAC pieteikt papīra formā.

Lasīt tālāk...


Aicina iedzīvotājus pieteikt attālinātu, personalizētu konsultāciju ar VID un VSAA speciālistiem Viļakas klientu apkalpošanas centrā

Kategorija: Klientu apkalpošanas centrs
Trešdiena, 16 Februāris 2022
Pēdējās izmaiņas: 10 Novembris 2022

VPVKAC Balvu novadāVPVKAC aicina iedzīvotājus pieteikt attālinātu, personalizētu konsultāciju ar VID un VSAA speciālistiem Viļakas klientu apkalpošanas centrā:

  • ir pieejama VID padziļinātā konsultācija fiziskai personai par kapitāla pieaugumu situācijās, kad tiek atsavināts personīgais nekustamais īpašums.
  • Ir pieejama VSAA padziļinātā konsultācija fiziskai personai par vecuma pensiju, slimības pabalstu, invaliditātes pensiju un vecāku pabalstu.

Iepriekš šāds pakalpojums bija pieejams tikai klātienē, ierodoties VSAA vai VID.


Par VPVKAC minimālajā pakalpojumu grozā iekļauto Valsts zemes dienesta pakalpojumu saraksta izmaiņām

Kategorija: Klientu apkalpošanas centrs
Ceturtdiena, 02 Decembris 2021
Pēdējās izmaiņas: 03 Februāris 2022

VPVKAC logo.Valsts zemes dienests informē, ka sakarā ar grozījumiem Ministru kabineta 2017.gada 4.jūlija noteikumos Nr.401 "Noteikumi par valsts pārvaldes vienoto klientu apkalpošanas centru veidiem, sniegto pakalpojumu apjomu un pakalpojumu sniegšanas kārtību", kas stājās spēkā 2021.gada 3.septembrī, ir mainījies minimālajā pakalpojumu grozā iekļauto Valsts zemes dienests pakalpojumu saraksts. 

Lasīt tālāk...


Ar 1.februāri darbu uzsācis Tilžas Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Kategorija: Klientu apkalpošanas centrs
Ceturtdiena, 03 Februāris 2022
Pēdējās izmaiņas: 10 Novembris 2022

VPVKACLai iedzīvotājiem nodrošinātu iespēju vienkopus iegūt informāciju un praktisku palīdzību valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšanā, ar 1.februāri Tilžā darbu ir uzsācis Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC). Tas atradīsies bibliotēkas telpās (Brīvības ielā 3A, Tilžā), kur klientus apkalpos VPVKAC klientu apkalpošanas centra speciāliste Ilze Pugača.

Lasīt tālāk...


Informācija iedzīvotāju zināšanai par pakalpojumu saņemšanu iestādēs

Kategorija: Klientu apkalpošanas centrs
Pirmdiena, 25 Oktobris 2021
Pēdējās izmaiņas: 03 Februāris 2022

Valsts un pašvaldības vienotie klientu centri un valsts iestāžu klientu centri apkalpo iedzīvotājus epidemiloģiski drošā vidē. Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) un to pakalpojumu sniegšanas vietās:

  • Balvos, Partizānu iela 14;
  • Baltinavā, Kārsavas iela 16;
  • Rugājos, Kurmenes iela 48;
  • Benislavā, Lazdukalna pag.-Bērzu iela 8;
  • Viļakā, Abrenes iela 26

Lasīt tālāk...


Valsts ieņēmumu dienesta klātienes konsultācijas Balvos un Krāslavā

Kategorija: Klientu apkalpošanas centrs
Ceturtdiena, 12 Augusts 2021
Pēdējās izmaiņas: 20 Septembris 2021

Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC), Balvos un Krāslavā, būs pieejamas Valsts ieņēmumu dienesta (VID) klātienes konsultācijas.

Lasīt tālāk...


Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Kategorija: Klientu apkalpošanas centrs
Otrdiena, 06 Jūnijs 2017
Pēdējās izmaiņas: 03 Februāris 2022

VPVKAC (Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs) ir pakalpojumu pieteikšanas vietas pašvaldībās, kur iedzīvotāji vienkopus var pieteikt atsevišķus pieprasītākos valsts pakalpojumus un pašvaldības pakalpojumus. Informējam, ka Balvu novada iedzīvotāji pakalpojumus var saņemt klientu apkalpošanas centros Balvos, Baltinavā, Benislavā, Tilžā, Rugājos un Viļakā. 

Lasīt tālāk...


Pasākumu kalendārs

Balvu Novada Ziņu jaunākais numurs

Balvu Novada Ziņas jaunākais numurs

Jaunākais video

Pasākumu afišas

Jautājums Domei