Pamatojoties uz LR likuma „Par pašvaldībām” 21.panta pirmās daļas 19.punktu, kas nosaka, ka tikai dome var lemt par aizņēmumu un citu ekonomisko saistību uzņemšanos pašvaldības vārdā, LR likuma „Par pašvaldību budžetiem” 22.panta pirmo daļu, kas nosaka, ka pašvaldības var ņemt gan īstermiņa, gan ilgtermiņa aizņēmumus, Ministru kabineta 2020.gada 12.maija noteikumu Nr.278 “Noteikumi par nosacījumiem un kārtību, kādā pašvaldībām izsniedz valsts aizdevumu ārkārtējās situācijas ietekmes mazināšanai un novēršanai saistībā ar Covid – 19 izplatību” 3.1.2.punktu – pašvaldības transporta infrastruktūras attīstībai un Ministru kabineta 2019.gada 10.decembra noteikumiem Nr.590 „Noteikumi par pašvaldību aizņēmumiem un galvojumiem”, kas nosaka kārtību, kādā tiek sniegti pašvaldības aizņēmumi un saskaņā Balvu novada Attīstības programmas 2018. – 2024.gadam Investīciju plāna 2018. – 2024.gadam Vidējā termiņa 3.prioritātes „Veselīga vide ar atbilsotošu infrastruktūru”, 11.Rīcības virziena „Transporta infrastruktūra un mobilitāte”, projektu Nr.119 „Balvu pilsētas ielu programmas ieviešana”, ATKLĀTI BALSOJOT: PAR – 11 (Anita Petrova, Inta Kaļva, Ināra Ņikuļina, Vilnis Dzenis, Tālis Korlašs, Aivars Kindzuls, Ivans Baranovs, Sandra Kindzule, Aija Mežale, Svetlana Pavlovska, Jānis Zakarīts), PRET – nav, ATTURAS – nav, Balvu novada Dome NOLEMJ:

1. Ņemt ilgtermiņa aizņēmumu 2020.gadā EUR 93 929 (deviņdesmit trīs tūkstoši deviņi simti divdesmit deviņi euro) uz 10 gadiem no Valsts kases ar noteikto gada procentu likmi Jaunatnes ielas, Balvos seguma atjaunošanas darbu veikšanai.
2. Aizņēmuma pamatsummas atmaksu veikt no 2021.gada marta līdz 2030.gada decembrim (ieskaitot).
3. Aizņēmumu atmaksu garantēt ar Balvu novada pašvaldības budžetu.
4. Uzdot Finanšu un attīstības nodaļai iesniegt pieteikumu atbilstoši Ministru kabineta 2019.gada 10.decembra noteikumiem Nr.590 „Noteikumi par pašvaldību aizņēmumiem un galvojumiem”, izmantojot Valsts kases nodrošinātos e-pakalpojumus.
5. Kontroli par lēmuma izpildi uzdot Balvu novada pašvaldības izpilddirektoram.