3.janvārī Balvu sākumskolā tikās Balvu novada sākumskolas (1.-3.klašu posma) mācību jomas pedagogi.
Jomas koordinatore Gunita Pugeja iepazīstināja ar Kuldīgas novada sākumskolas mācību jomas koordinatores I.Tīrumas pieredzi par skolēnu izpētes rezultātu saistību ar daudzpusīgā intelekta teoriju, kas palīdz atklāties katra bērna unikalitātei. Tas paver iespēju dažādot mācīšanas procesu, izmantot mācību metodes, materiālus, pat klases iekārtojumu atbilstoši intelekta veidiem. Ievērojot skolēnu individuālo mācīšanās veidu, iespējams veicināt viņu motivāciju mācīties, kā arī paaugstināt pašvērtējumu. G.Pugeja piedāvāja arī dažādas savā praksē pārbaudītas skolēnu izpētes anketas.
Seminārā tika pārrunāta gatavošanās Balvu novada izglītības iestāžu monitoringa darbam latviešu valodā un matemātikā 3. klasēs, kas notiks pēc skolēnu pavasara brīvdienām martā. Pedagogi vienojās par monitoringa darba saturu un uzdevumu veidiem. Izglītības iestādes pēc savas izvēles var autonomi lemt par monitoringa darbiem latviešu valodā un matemātikā 1., 2. klasēs.
G.Pugeja informēja par pedagogu pieredzes forumu „Katram sava virsotne” Gulbenes novada vidusskolā 11.martā un aicināja sākumskolas pedagogus apzināt labās prakses piemērus. Tāpat tika pārrunātas 2.semestrī paredzētās aktivitātes – konkursi 1., 2. klasēm, droša interneta tests februārī. Pedagogi tika iepazīstināti ar Valsts izglītības satura centra organizētā semināra pirmsskolu un sākumskolu metodiskā darba koordinatoriem informāciju saistībā ar projektu “Pedagogu profesionālā atbalsta sistēmas izveide”.
Semināra noslēgumā pedagogi saņēma novēlējumu nākamajam darba cēlienam. Lai veiksmīgs, veselīgs, radošām idejām bagāts 2025.gads!
Informācija: Sākumskolas mācību jomas koordinatore Gunita Pugeja