Šobrīd visā pasaulē tiek pievērsta uzmanība bērnu veselībai. Ārpustelpu dzīve ar kustībām, labsajūtu un dabas klātbūtnes piedzīvošanu ir pamats labai veselībai. Ļoti liels akcents bērnu aktivitātēm dabā ir arī Skola 2030 kompetenču pieejas īstenošanā. Atrodoties dabā bērns ir atklājējs, pētnieks, kur nepiespiestā veidā veido zināšanas un izpratni ne vien par dabu, bet arī par tās pārvērtībām un saistībām ar citiem dabas objektiem.
Jau rudenī “Pīlādzīša” radošo pedagogu komanda uzsāka jaunu tradīciju – organizēt bērniem pārdomāti plānotas, mērķtiecīgas aktivitātes āra vidē ar dažādiem pārsteigumiem, radošiem un pētnieciskiem darbiem. Jaunu izaicinājumu meklēšanā, ikvienam bērnam bija iespēja izpētīt to, kas ir redzams, dzirdams, sajūtams.
Šī jaunā tradīcija visus uzmundrināja, un šķietami daudzveidīgāku pārveidoja ikdienu, gan bērni, gan pedagogi viens otru atbalstot varēja par dažādām tēmām veikt neparastus uzdevumus un parādīt viens otram daudzveidīgus pašgatavotus mācību līdzekļus un spēles.
Būt dabā kopā ar bērniem, tā ir arī skolotāja uzdrīkstēšanās un mācīšanās.
Turpinot tradīciju, pīlādzēniem atkal uzsākam organizēt mērķtiecīgas aktivitātes āra vidē, šoreiz tās būs papildinātas arī ar gadskārtu ieražu svinēšanu un citiem pārsteigumiem.
Pati Meža māte, lācis un Sprīdītis bija ieradušies Balvu PII “Pīlādzītis”. Bērni saņēma uzaicinājumu modināt pavasari. Ar jautrām dejām un dziesmām visi saņēma pirmos uzdevumus.
Lai izdodas atklāt, sajust, sadzirdēt, ieraudzīt un uzzināt!
Vadītāja vietnieks izglītības jomā Ina Aizupe