Lai iedzīvotājiem nodrošinātu iespēju vienkopus iegūt informāciju un praktisku palīdzību valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšanā, šī gada 2.janvārī darbu uzsāka Šķilbēnu valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), kurš ir jau septītais VPVKAC Balvu novadā.
Šķilbēnu pagastā VPVKAC pakalpojumi ir pieejami Rekovas bibliotēkas telpās (Rekova, Šķilbēnu pagasts, Balvu novads, LV-4587), kur klientus apkalpos VPVKAC speciāliste un bibliotēkas vadītāja Anita Kokoreviča.
Tāpat kā citi klientu apaklpošanas centri novadā, arī Rekovā valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs sniedz šādus pakalpojumus:
- informēšana par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem (arī iesniegumu pieņemšana);
- informēšana par pieprasītākajiem valsts pārvaldes iestāžu pakalpojumiem;
- palīdzība valsts pārvaldes pakalpojumu portālā pieejamo e-pakalpojumu pieteikšanā;
- apmācība darbā ar datoru, internetu, valsts pārvaldes pakalpojumu portālu;
- atsevišķu valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšana ar VPVKAC personāla palīdzību pilnvarotā e-pakalpojuma risinājumā;
- sadarbspējīga COVID-19 vakcinācijas, testēšanas vai pārslimošanas sertifikāta pieprasīšana klienta vārdā un izsniegšana papīra formā;
- “klienta darba vietas” nodrošināšana - centra darba laikā iedzīvotājam brīvi un bez maksas pieejama darba vieta, kas tehniski aprīkota ar datoru, interneta pieslēgumu, ir nodrošināta iespēja kopēt, drukāt un skenēt neliela apjoma dokumentāciju, kas attiecināma uz valsts pārvaldes pakalpojumiem, ir arī brīvpieejas internets darbam ar personālo datoru.
Ja ir nepieciešams iesniegt gada ienākumu deklarāciju, veikt izmaiņas algas nodokļu grāmatiņā, izdrukāt Covid sertifikātu, pieteikties kādam no Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras sniegtajiem pakalpojumiem (šie ir pieprasītākie VPVAKC pakalpojumi) vai saņemt konsultāciju par kādu no valsts iestāžu pakalpojumiem, iedzīvotāji aicināti griezties Rekovas bibliotēkā darba laikā: