Valsts un pašvaldības vienotie klientu centri un valsts iestāžu klientu centri apkalpo iedzīvotājus epidemiloģiski drošā vidē. Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) un to pakalpojumu sniegšanas vietās:
- Balvos, Partizānu iela 14;
- Baltinavā, Kārsavas iela 16;
- Rugājos, Kurmenes iela 48;
- Benislavā, Lazdukalna pag.-Bērzu iela 8;
- Viļakā, Abrenes iela 26
- Apmeklētājus apkalpo klātienē epidemioloģiski drošā vidē, ievērojot Ministru kabineta 2021. gada 9. oktobra rīkojumu Nr.720 pakalpojumus var saņemt tikai tā sauktajā “zaļajā režīmā”;
- Klientam apmeklējot VPVKAC jāuzrāda sadarbspējīgs pārslimošanas vai vakcinācijas COVID 19 sertifikāts, kā arī personu apliecinošs dokuments(pase vai ID karte) izmantojot arī citu valsts iestāžu pakalpojumus;
- Covid 19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāta izsniegšanas pakalpojumu sniedzam pēc iepriekšējā pieraksta piezvanot pa norādītajiem tālruņiem:
- Balvu VPVKAC – tālrunis 65904460; latvija.lv +371 66954809
- Baltinavas VPVKAC tālrunis 25742708; latvija.lv +371 66954808
- Rugāju VPVKAC tālrunis 27832856; latvija.lv +371 66954841
- Benislavas Lazdukalna pag. VPVKAC tālrunis +371 28398550; latvija.lv +371 25446353
- Viļakas VPVKAC tālrunis +371 27363377; latvija.lv +371 66954858
SAN–TEX norēķinu centrā
- pakalpojumus var saņemt tikai tā sauktajā “zaļajā režīmā”,
- jāuzrāda sadarbspējīgs Covid-19 sertifikāts (vakcinācijas vai pārslimošanas), kā arī personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte).
Valsts Sociālās apdrošināšanas aģentura( VSAA) klientu pieņemšana tikai pēc iepriekšēja pieraksta ar sadarbspējīgu sertifīkātu.
- Balvu KAC nodaļas darba laikā ir irspēja atstāt iesniegumus pakalpojumu piešķiršanai īpaši paredzētajā pasta kastītē.
- portālā latvija.lv, izmantojot E-iesniegums VSAA pakalpojumiem,
- nosūtot e-pastā pasts@vsaa.gov.lv iesniegumu , kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu,
- iesniegumu var nosūtīt arī pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai.
- Zvanīt pa tālruņiem +371 64507023 vai +371 22303746
Valsts ieņēmumu dienests (VID)
- Sākot no šī gada 21. oktobra, visi VID pakalpojumi būs pieejami tikai elektroniski un VID nesniegs klātienes pakalpojumus nedz VID klientu apkalpošanas centros, nedz vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros, nedz pašvaldībās.
- Iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni +371 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni +371 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.
Valsts zemes dienests (VZD)
- Klientu apkalpošana klātienē pārtraukta līdz 15.11.2021.
- Tālrunis +371 67038800, e-pasts info@vzd.gov.lv
Aicinam klientus rūpīgi izvērtēt apmeklējuma nepieciešamību un pakalpojumus pieprasīt elektroniski.
Iedzīvotāji nedrīkst ierasties klientu apkalpošanas centrā, ja ir elpceļu slimības pazīmes , kā arī ja noteikta pašizolācija vai mājas karantīna.