20. novembrī informatīvā sanāksmē tikās direktoru vietnieki izglītības jomā, bioloģijas un vēstures skolotāji. Sanāksmes pirmajā daļā tika aktualizēta informācija par gatavošanos bioloģijas valsts 47. olimpiādei un vēstures valsts 31. olimpiādei, kā arī pārrunātas olimpiāžu norises.
Direktoru vietnieki tika iepazīstināti ar aktualitātēm izglītības jomā novadā, pārrunāti oktobrī apstiprinātie izglītojamo un pedagogu apbalvošanas noteikumi un Izglītības un zinātnes ministrijas piegādāto Chromebook datoru lietošanas kārtības. Sanāksmes dalībniekiem bija iespēja gūt atgriezenisko saiti no oktobrī un novembrī notikušajiem izglītojošajiem pasākumiem. Viens no tādiem bija pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma ''Atbalsta sniegšanas veidi izglītojamajiem ar garīgās veselības un garīgās attīstības traucējumiem''. Piedāvātie materiāli un gūtās atziņas ir izmantojamas visās izglītības programmās. Piemēram, atziņa par to, ka vadītājiem un pedagogiem jāprot delikāti un profesionāli vadīt sarunas ar vecākiem, jo gan vecāki, gan situācijas mēdz būt visdažādākās. Savukārt direktoru vietnieku metodiskā atbalsta jomas koordinatore Ināra Konivale atskatījās uz oktobrī Balvu Valsts ģimnāzijā notikušo metodisko konferenci ''Starpdisciplinaritāte mācību procesā: radošums un sadarbība'' un iepazīstināja ar plānotajiem pasākumiem.
Domājot par novada direktoru vietnieku un mācību jomu koordinatoru tālākizglītošanu, Izglītības pārvalde nākamā gada sākumā organizēs profesionālās kompetences pilnveides programmu par metodiskā darba plānošanu un vadīšanas prasmēm. Sanāksmes noslēgumā Izglītības pārvaldes vadītājas vietniece Inta Kaļva atgādināja, ka šī mācību gada viens no uzdevumiem ir kvalitatīva mācību stunda un aicināja aktualizēt kvalitatīvas mācību stundas kritērijus. I. Kaļva vērsa uzmanību arī uz jauno skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas sistēmu un direktoru vietniekiem bija iespēja dalīties ar savas skolas pieredzi tās ieviešanā. Atzinīgi novērtējot metodisko konferenci ''Starpdisciplinaritāte mācību procesā: radošums un sadarbība'', I. Kaļva rosināja pavasara brīvdienās organizēt nākamo metodisko pasākumu.