Lauku Atbalsta dienests ir apstiprinājis Latgales reģiona Tūrisma asociācijas “Ezerzeme” iesniegto projektu „Mārketinga kampaņa Latgales reģiona lauku tūrisma attīstībai un popularizēšanai” ar kopējo summu 144 812,00 eiro. Projekta mērķis ir veicināt sadarbību starp Latgales tūrisma uzņēmējiem un tūrisma nozares izaugsmi Latgalē, īstenojot līdz šim apjomīgāko un inovatīvāko tūrisma mārketinga kampaņu.
Projekta aktivitāšu ieviešanai ir paredzēti divi gadi un šajā laikā Latvijas un ārvalstu tūristu prātos Latgale iezīmēsies kā nesteidzīgas, bet nemitīgas attīstības reģions, kurā var „ienirt”, lai atpūstos no pilsētas steigas, nesteidzīgi ar ģimeni izbaudīt atvaļinājumu, ieklausīties dabā, apmeklēt kultūras pasākumus un tūristu iecienītas vietas, bagātinot sevi ar vēl nenojaustām sajūtām. LRTA “Ezerzeme” mērķis ir parādīt Latgali kā viesmīlīgu un patīkamu dzīves telpu, kas ir bagāta ar aizrautīgiem cilvēkiem, skaistām ainavām, attīstītu tūrisma vidi, komfortablām naktsmītnēm, gardiem ēdieniem, iespaidīgu kultūrvēsturi un aizraujošiem tūrisma objektiem. Tā ir Latgale, kuru mēs pazīstam un, kuru vēlamies, lai redz arī citi!
Šī projekta pievienotā vērtība ir sadarbība starp Latgales reģiona lauku tūrisma uzņēmējiem, īstenojot vairākas apjomīgas aktivitātes, svarīgākā no kurām ir – četri tematiskie tūrisma ceļi, kas ceļotāju izvedīs caur visiem Latgales novadiem. Atpazīstamības veicināšanai tiks izstrādāta jauna tūrisma vizuālā identitāte un mārketinga kampaņa, kas tiks īstenota ne tikai Latvijā, bet arī kaimiņvalstīs- Lietuvā un Igaunijā. Sadarbības rezultātā tiks izstrādāta visaptveroša Latgales reģiona lauku tūrisma mārketinga koncepcija un jauns tūrisma produkts ar mērķi izcelt Latgales identitāti, padarīt Latgali par iecienītu tūrisma galamērķi, attīstīt reģiona lauku tūrisma un viesmīlības nozari un sekmēt tūristu skaita pieaugumu Latgales reģiona uzņēmumos.
Projektā ir iesaistītas visas Latgales pašvaldības un novadi, kā arī vienpadsmit stratēģiskie projekta partneri – tūrisma uzņēmumi. Projekta rezultātā Latgales tūrisma nozares pārstāvji iegūs jaunu vizuālo identitāti un mārketinga rīku, ko varēs izmantot ikviens tūrisma uzņēmējs vai pašvaldība sava novada tūrisma piedāvājuma popularizēšanai.
Par to, ko no projekta iegūs Balvu novads, informē Balvu novada pašvaldības Ziemeļlatgales biznesa un tūrisma centra Tūrisma organizatore Ineta Bordāne: „No Balvu novada projekta īstenošanā iesaistīts lauku tūrisma uzņēmums IK „Kolnasāta” kā projekta sadarbības partneris, kā arī Balvu novada tūrisma pakalpojumu sniedzējiem būs iespēja piedalīties apmācībās, četros jaunos tematiskajos tūrisma ceļos-maršrutos tiks iekļauti tūrisma objekti no Balvu novada, un līdz ar jaunas Latgales tūrisma mārketinga stratēģijas īstenošanu, tiks veicināta arī Balvu novada un tā tūrisma pakalpojumu sniedzēju atpazīstamība gan valsts, gan ārvalstu tūrisma mērķa tirgos. Balvu novada pašvaldība arī līdzfinansē šo projektu (1606,10 EUR apmērā), un līdzfinansējums nodrošinās Balvu novada pārstāvniecību tūrisma izstādēs Latvijā, Lietuvā, Igaunijā 2021.gadā ar jauno Latgales tūrisma zīmolu.”
*Projekts “Mārketinga kampaņa Latgales reģiona lauku tūrisma attīstībai un popularizēšanai” (Nr. 19-00-A01630-000003 tiek īstenots Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas 2014.-2020.gadam pasākuma “Sadarbība” apakšpasākuma “Atbalsts lauku tūrisma attīstības veicināšanai” ietvaros. Atbalsta Zemkopības ministrija un Lauku Atbalsta dienests.
Informāciju sagatavoja:
Mārīte Orniņa
Latgales reģiona Tūrisma asociācijas “Ezerzeme”
Projekta vadītāja
Tālrunis: +371 26451959
E-pasts: marite.ornina@rugaji.lv