5. aprīlī tiešsaistē notika Latgales reģionālā konference Praktiski.Lietpratībai.Latgale, kurā līdz ar citiem skolotājiem pieredzē dalījās arī matemārtiķi. 2.sesiju “Kā plānot matemātikas satura apguvi, mērķtiecīgi skolēnus virzot uz sasniedzamo rezultātu?“ vadīja Balvu novada matemātikas mācību jomas koordinatore Benita Urtāne. Bija iespēja uzklausīt dažādus pieredzes stāstus.
Balvu Valsts ģimnāzijas matemātikas skolotāja Ludmila Uglovska dalījās pieredzē ar savām idejām, kā palīdzēt skolēniem apgūt tematu “Funkcijas”, izmantojot informācijas tehnoloģijas, izvērtējot to iespējas grafiku zīmēšanā, funkciju pētīšanā, kā arī procesa matemātiskajā modelēšanā. Bija iespēja iepazīties ar Maltas vidusskolas matemātikas skolotāju Ksenijas Orlovas un Žannas Rudzītes izstrādāto snieguma līmeņu aprakstu (SLA) lasītprasmju novērtēšanai matemātikā. Sesiju noslēdza Rugāju vidusskolas matemātikas skolotāja Ingūna Andersone, kura dalījās pieredzē par matemātikas optimālā kursa temata “Statistika” plānošanas un īstenošanas rezultātiem attālinātā un klātienes mācību procesā, integrējot statistikas pētījuma veikšanu stundās.
Piedaloties piedāvātajās trīs sesijās un noklausoties pieredzes stāstus, jāatzīst to daudzpusība, plānojot un mācot matemātiku, izmantojot gan Skola2030 veidotos atbalsta materiālus, gan informācijas tehnoloģiju iespējas efektīvam mācību procesam matemātikā. Pieredzē dalījās matemātikas skolotāji, kas strādā dažādos vecumposmos – pamatskolā, vidusskolā, kas dod iespēju domāt, kā piedāvātās idejas pārnest uz savu praksi, turpinot skolēnu matemātisko izglītību. Pieredzes stāsti aktualizēja skolotāju prasmes vadīt mācību procesu radoši, inovatīvi un mūsdienīgi.
Sesijas noslēgumā B.Urtāne aicināja klātesošos matemātikas skolotājus piedalīties reģionālajās konferencēs Vidzemē, Zemgalē, Kurzemē un Rīgā.
Paldies skolotājām, kuras dalījās pieredzē, par ieguldījumu un radošumu matemātikas mācīšanas procesā.
Informāciju sagatavoja: Matemātikas mācību jomas koordinatore Benita Urtāne