Izglītība
Pirmsskolas pedagogi mācību gadu uzsāk ar profesionālās kompetencies pilnveidi

Īstenojot kompetenču pieejā balstītu izglītības procesu, pirmsskolas pedagogi regulāri pilnveido savu profesionālo kompetenci un praksi, sadarbojas ar kolēģiem un dalās pieredzē. 2024./2025.mācību gadā viens no uzdevumiem ir pilnveidot kvalitatīvas rotaļnodarbības organizēšanas pamatprincipus, atbalstot katru bērnu, izmantojot diferenciāciju un jēgpilnu atgriezenisko saiti.

Lai veiksmīgi īstenotu izvirzītos uzdevumus 20. un 25.septembrī Zoom platformā tikās 97 novada pirmsskolas pedagogi, lai nostiprinātu un pilnveidotu savas zināšanas pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “Kvalitatīvas rotaļnodarbības organizēšanas pamatprincipi”, kas tika nodrošināti ar Balvu pirmsskolas izglītības iestādes “Pīlādzītis” atbalstu. Programmas vadītājas un lektores Ina Aizupe un Inga Eisaka pedagogiem sniedza zināšanas par kvalitatīvas rotaļnodarbības organizēšanas pamatprincipiem, rotaļnodarbības struktūru, mācību satura plānošanu, praktiskās mācīšanās pamatmetodēm, efektīvas vides iekārtošanu un atgriezeniskās saites sniegšanu. Kursu noslēgumā pedagogi saņēma apliecības par programmas apguvi 12 stundu apjomā.

Lija Bukovska

Pirmsskolas izglītības darba speciāliste
lija.bukovska [at] balvi.lv