Procesa apraksts
Dokumentu iesniegšana
Lai pieteiktu publisku pasākumu un saņemtu atļauju tā rīkošanai, pasākuma organizators, ne vēlāk kā 15 dienas pirms pasākuma norises sākuma iesniedz iesniegumu domei. Domes speciālists (atbildīgais darbinieks) pārbauda, vai pasākuma organizators ir ievērojis visas likuma prasības, vai pasākums netraucēs citu publisku pasākumu norisi, vai tas neapdraudēs sabiedrisko kārtību un drošību, cilvēku dzīvību vai veselību, un pieņem kādu no šādiem lēmumiem - izsniegt atļauju pasākuma rīkošanai, neizsniegt atļauju vai atlikt (ne ilgāk kā uz piecām darbdienām) iesnieguma izskatīšanu, norādot trūkumus, kas iesniedzējam jānovērš minētajā laikā. Atļauja publisku pasākumu rīkošanai nav nepieciešama, ja tos rīko valsts vai pašvaldības iestāde. Ja publisku pasākumu rīko valsts iestāde, tā informē pašvaldību, kuras administratīvajā teritorijā paredzēts šo pasākumu rīkot, par tā norises vietu un laiku. Iesniegumā par publiska pasākuma rīkošanu pasākuma organizators norāda šādas ziņas:
1) pasākuma organizators (fiziskai personai - vārds, uzvārds, personas kods un dzīvesvietas adrese, juridiskajai personai - juridiskās personas nosaukums, reģistrācijas numurs un juridiskā adrese);
2) par tehnisko drošību atbildīgā persona (fiziskai personai - vārds, uzvārds, personas kods un dzīvesvietas adrese, juridiskajai personai - juridiskās personas nosaukums, reģistrācijas numurs un juridiskā adrese);
3) par sabiedrisko kārtību un drošību atbildīgā persona (vārds, uzvārds, personas kods un dzīvesvietas adrese);
4) kārtības uzturētāji (fiziskai personai - vārds, uzvārds, personas kods un dzīvesvietas adrese, juridiskajai personai - juridiskās personas nosaukums, reģistrācijas numurs un juridiskā adrese);
5) pasākuma veids un mērķis;
6) pasākuma norises vieta, datums, sākuma un plānotais beigu laiks;
7) plānotais pasākuma apmeklētāju un dalībnieku skaits;
8) pasākumā izmantojamās bīstamās iekārtas;
9) pasākuma netraucētai un drošai norisei nepieciešamais valsts un pašvaldību iestāžu atbalsts.
Nepieciešamie dokumenti:
1. Publiskā pasākuma organizatora civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polise.
2. Līgums par pasākuma norises vietas uzkopšanu un atkritumu izvešanu.
3. Līgums ar kārtības uzturētājiem;
4. Līgums ar personām, kas atbildīgas par tehnisko drošību ;
5. Līgums ar personām, kas atbildīgas par publiskā pasākuma sabiedrisko kārtību un drošību;
6. Detalizēts pasākuma plāns;
7. Pasākuma norises vietas īpašnieka piekrišana tā rīkošanai, ja viņš nav pasākuma organizators;
8. Satiksmes organizācijas shēma (gadījumos, ja paredzēts slēgt vai ierobežot transporta kustību;
9. Saskaņojums ar VAS “Latvijas Valsts ceļi”, Latgales reģiona Balvu nodaļu;
10. Publiskā pasākuma nodrošināšana ar neatliekamo medicīnisko palīdzību;
11. Bīstamo iekārtu lietošanai nepieciešamo atļauju un citu šo iekārtu ekspluatācijai nepieciešamie dokumenti.
Iesniegumu var iesniegt klātienē, pa pastu, e-pastu (ar drošu elektronisko parakstu)Atbildes saņemšana
Atbilde tiek sniegta 10 dienu laikā atbilstoši pieprasīšanas izvēlei - klātienē, pa pastu vai e-pastu.